Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
03.04.2009 12:48 - Обидата
Автор: ioancheto Категория: Други   
Прочетен: 783 Коментари: 0 Гласове:
1



     Един необикновен ден аз бях много щастлива. Това бе моят рожден ден. Беше топло, птичките чуруликаха навън неповторимата си песен. Природата се бе събудила от зимния си сън. Аз се препичах на слънце и си мечтаех. Нямах търпение да дойде часът, когато ще се забавлявам с приятелите си.
     И ето, че гостите започнаха да пристигат с букети и подаръци. Всичко беше прекрасно, но за съжаление към края на вечерта една случка помрачи настроението ми.
     Петя бе едно от най-наперените  момичета от моя клас. Тя имаше голямо самочувствие. Петя се присмя на друго от класа – Валя. Тя беше от село и родителите й нямаха възможности. Петя я нарече селянка, каза й, че се е облякла толкова безвкусно, като от цирка. Очите на Валя се напълниша със сълзи, но тя нищо не каза.
     Минаха години. Нашият клас имаше среща. Оказа се, че Валя бе постигнала много – тя беше вече една от най-уважаваните дами в града, изглеждаше перфектно. Като я видя, Петя се притисни. Ролите бяха сменени. Тя се опита да се извини за някогашната си постъпка. Валя й отговори, че не й се сърди, а вече й е простила, но никога няма да забрави лошите думи. Те бяха наранили сърцето й за цял живот.



Тагове:   обидата,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол