Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.10.2009 19:10 - Братът и сестрата – късмет и опора
Автор: ioancheto Категория: Други   
Прочетен: 814 Коментари: 0 Гласове:
2



Братът и сестрата – късмет и опора

/разказ/

        Изабела е моята най-добра приятелка. И тъй като аз нямам, нито брат, нито сестра, я чувствам близка почти като сестричка.

        За разлика от мен Изабела има двама братя-близнаци. Те са по-големи и понякога се държат лошо с нея: карат я да им подрежда дрехите, заповядват й това или онова.

-        Те изобщо не ме обичат и не ме зачитат за нищо! – оплакваше се тя през сълзи, а аз се мъчех да я успокоя и да я убедя, че не е така.

И ето – един ден разбра, че съм права.

Аз, Изабела, нейните братя и други деца от квартала се връщахме от рожден ден. Вече беше тъмно и по улицата нямаше хора. Ние с Изабела вървяхме отпред и се бяхме отдалечили доста от остоналите.

Изведнъж някакви момчета препречиха пътя ни. Искаха да ни вземат мобилните апарати и парите. Изабела изпищя силно. Загубихме ума и дума от страх, но спасението идваше: близнаците тичаха с всичка сила към нас.

Като ги видяха, нападателите хукнаха да бягат.

-        Как си, Изабела? Изплаши ли се? Милата ни сестричка… - говореха двамата братя, като я прегръщаха и целуваха.

Прииска ми се да имам и аз брат или сестра, на които да мога да разчитам в труден момент.

 

На Йоана Караджова

Публикувано в „Млада Муза”

ОУ „Св. Климент Охридски”

                                      гр. Пазарджик


Тагове:   късмет,   опора,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол